Regning dag i Tidaholm

Tog min lilla rosthög och begav mig till Tidaholm idag. Åkte hem till Hedvig och träffade henne, Saga, Konny, Freddy och Kenny. Spelade tärning med Hedvig och Konny, vann första gången och var riktigt glad. Andra gången vann jag inte... Men det var trevligt. Drack massa kaffe.

En sväng till mor där jag hämtade kläder inför lördagens party. Fan vad snygga vi kommer vara! Ska bara hämta förrådsnyckeln som är hos syster så jag kan hämta upp min våffeltång och hoppas att den funkar så jag kan våffla håret. Vi får väl bara försöka få tag på blå mascara... Det råder konstigt nog brist på det... Haha.

Kom på idag att jag inte kan färga håret nu eftersom jag har två nytagna hål i örat... Får vänta med att klippa mig och färga håret tills det är läkt... Men det är det värt.

Pratat med sötaste Leena och sötaste Ramona idag. Det är så skönt att ha underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0