Onsdag- stängt

Igår fick Cizzi för sig att vi skulle ut och ta en öl. Trevligt sa jag. Det är inte svårt att få med mig.

Jag åkte hemåt och förbi affären och köpte en falukorv, var och handlade i förrgår och köpte så jag skulle göra korvstroganoff men glömde ju självklart köpa korv... Jaja. Hem och laga mat och Cizzi kom lagom till att maten var klar. Åt och fixade iordning oss lite. Ringde hit grannen och Chassen kom förbi med. Åh vilket härligt gäng!

Grannen satt och kollade på So you think you can dance och tjejerna satt och lyssnade på hårdrock, Static X samt Desturbed, och pratade. Ibland skäms jag faktiskt över vad jag kan kläcka ur mig ;)

Chassen nykter och vi tog en sväng för att kolla om det fanns något öppet. Vi åkte runt i stan och konstaterade att det enda som var öppet var Nouveau där det såg ut att sitta två stycken. Så vi drog hem igen. Jiddrade i bilen, jag och Chassen bråkade om min kamera (hon vill inte vara med på bild... vissa dagar så är hon ju EMO)

Vi åkte tillbaka till mitt och drack lite till öl och pratade, alla utom Chassen som skulle upp och jobba tidigt. Martin lekte med filten, drömde sig bort till långt hår och Cizzi kom bort sig i hennes nässpraysjakt...

Dom är så underbara, underbara och underbara!

image130

Kommentarer
Postat av: Chassen

Haha. Fan fick du en bild på mig i bilen ändå. DIN JÄVEL :P
Fast dina kommentarer om mig är ju iaf bäst ;)
"... jag och Chassen bråkade om min kamera (hon vill inte vara med på bild... vissa dagar så är hon ju EMO)"
Du känner mig såväl :P

2007-09-06 @ 23:04:33
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0