No no no

Ok, då gick man med i Facebook och blev fast. Eller som min gamla kompis Hanna skrev till mig; din face book är sjukt pimpad... Oj oj oj vad man bara kände igen henne och kände att man saknade henne. Det är över två år sen vi sågs senast.

Det har dock hänt lite annat än Facebook idag. Jag åkte till Donken (orkar inte ta itu med disken...) och tog med maten till Eb och satt och åt och kollade på när hon jobbade. När jag hade ätit upp tog jag mig i kragen och satte igång lite själv. Åkte trots allt ut för att jag kände att jag varit för stillasittande. Så jag klöv ved. Det blev även en del pratade och lite kaffe.

Åkte därifrån för att gå på möte med Mp. Jag har verkligen ingen koll! Åkte till partilokalen, tyckte att det var konstigt att ingen var i tid, jag var ju trots allt sen. Tog upp min mobil och kollade datumet och då insåg jag att jag var på fel ställe. Hoppade in i bilen och stod på gasen (ok, sånt ska miljöpartister egentligen inte göra men ändå.... jag var ju sen...) och åkte till stadshuset där dagens möte var eftersom det var kommunfullmäktige. Pratade en del och åkte sedan hem och satte på webbsändningen av kommunfullmäktige, orkade verkligen inte sitta där idag.

Var riktigt nyfiken på hur det skulle gå med Trafiksäkerhetsplanen men satt i telefon, på facebook och msn så jag vet inte riktigt vad som blev sagt. Jag vet att Ann var uppe och pratade, vi hade pratat innan med. Men vad sa hon exakt? Blä, vad trött man kan bli på sig själv.

Pratat med sötaste Cizzi samt sötaste Leena nu på kvällen. Underbara kompisar man har! Jag vet att jag skriver det ofta, men man kan inte säga det tillräckligt många gånger.

Och idag ska jag försöka somna innan kl 4. För jag och Jojjo ska till Skövde och shoppa imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0