Musik musik musik

Sitter och lyssnar på massa musik. Väljer ut sådant som kan gå hem i flera generationer. Börjar tröttna lite, har lyssnat på ca 100 låter nu, massor kvar! Men det är lite kul att sitta och lyssna på äldre musik.

Ska fram till stan vid halv fem. Träffa Nanna, springa på stan, dricka kaffe och dessutom tänkte jag gå förbi Pilorum och beställa en klipptid. Först hade jag tänkt att det vore kul att få det klart innan helgen men de planerna har jag gett upp, har massor att göra så det är svårt att få plats med allt på schemat som det är.

Idag väcktes jag av mobilen igen. Det var älskade Ramona! Jag saknar henne så! Vissa personer får gärna väcka mig. Dessutom blev jag väckt mycket tidigare från mitt gamla jobb (alltså det jag hade nu senast) då dom undrade om jag kunde hoppa in och jobba nästa fredag. Så jag ska dit nästa torsdag och få lite intruktioner inför fredag. Jisses! Det var ju ett litet tag sen man var där nu, men med mitt minne så ska det gå hur bra som helst.

Ojoj, nu är jag inne och lyssnar på Madonna... Gamla skönt minnen! Andra sköna minnen är en film jag hittade häromdagen i källaren. Anna! Jag hittade Börjes blandning!!!! Haha! Nu måste vi träffas och titta på film. Det är väl 10 år sen nu.... Usch vad gammal man låter när man börjar prata så... Men man är inte äldre än vad man gör sig.

Kommentarer
Postat av: anna

haha för fan Åsa!
Jag vet itne om jag vill se mig själv i blå peruk inne på konsum..
men de där makaronerna var goda...
hihi
ja jävlar..kan faktiskt vara 11 år sen till och med..

2007-09-13 @ 19:39:25
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0