Måndagsmys

Idag fick jag ett ryck att äntligen göra iordning här hemma. Så jag har diskat, städat, tvättat och lagat mat. Riktigt skönt att få riktig mat, det var ett tag sen. Den enda ordentliga maten jag har fått har varit när jag ätit ute eller Eb har bjudit mig på mat.

Jag bakade även en kladdkaka för jag hade bjudit hit Nanna och Chassen för ett härligt måndagsprat. Lite rädd var jag att snacket kanske skulle bli lite deppigt men allas humör var på topp och vi har haft det jättekul! Vi har suttit på balkongen och skämtat, Chassen har fått massor med citat till bloggen och Ramona var med en stund med. Hon ringde och jag satte på högtalartelefonen så hon var med oss en stund på balkongen. Massa härliga Ramonaskratt och roliga grejer som bara Ramona kan kläcka ur sig. Vi kom även fram till att många bilder på min, Chassens och Nannas bloggar är ganska lika, bara tagna ur olika vinklar. Vi måste även bli bättre på att dela med oss av alla bilder.

Vi satt alla tre på balkongen med våra kameror, kanske lite bloggstörda? Tog massa kort men även idag kände sig Chassen lite EMO. Nanna blev även lite facinerad av en duschning som pågick en bit bort i huset. Jag och Chassen konstaterade att vi hade hängt för något för fönstret innan vi duschade för det syndes lite väl mycket.

Bitch (aka Martin) kom oxå när han var klar i replokalen och mumsade i sig resten av kladdkakan. Vi tog ytterligare några bloss på balkongen samt tittade på Scrubs innan Chassen drog hem.

Kompisar är underbara! De kommer för att man känner att man behöver stöd och så är dom bara helt underbara när dom är här!

       
     

Kommentarer
Postat av: anna

ser mys ut åsa!
åh det låter underbart att ha en lägenhet som glädjer =)
det är en av mina drömmar att en dag få...
puss

2007-09-18 @ 19:07:56
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0