Målade ögonbryn och blå peruk

Haha, tog mod till mig och tittade på Börjes blandning, Blandade program och vad jag skrattade! Som tur är så har jag lika sjuk humor nu som då.

Nanna kom förbi, vi skrattade gott åt att vi hade köpt likadana sjalar som Chassen. Man blir som man umgås... Det blev tv och hemkörning från Boden. Det är bra när stans bästa pizzeria har hemkörning. Jag blev återigen superyr och insåg även att jag borde äta något mer idag. Istället för att ställa Nanna i köket kom jag på att jag kunde få pizza hemkört. Tog fram foldern och Nanna torskade med. Gott gott!

Har kommit på vad pappa ska få på lördag. Har fixat fem skivor med till kalaset, får se om det duger åt dom gamla.

Har massor kvar att göra innan jag ska lägga mig. Dessutom ska jag upp tidigt imorn. Först ska jag ta en sväng förbi LärCenter (man är verkligen arbetsskadad om man skriver namnet så...) och säga hej sen ska jag till syster och hålla henne sällskap medan hon gör smörgåstårta. Med min yrsel så har jag fortfarande inte lyckats diska här hemma.

Blir en sväng förbi Dagnys imorn eftersom alla är så ledsna över att jag inte är i stan på lördag. Hur kommer det vara utan mig en lördag??? Tyvärr får jag aldrig reda på det eftersom jag inte är med då. Får bara höra andra berätta om det och det är ju inte alls som att vara där. Påminner mig om förra lördagen... Men jag tror jag lagt ihop det mesta nu men lite saknas än...

Kommentarer
Postat av: Nanna

Du glömde berätta om den superbra serien vi såg på! Grymt psycho!

2007-09-14 @ 00:05:48
URL: http://moonglow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0