Lördagskul och söndagsutflykt

Middag hemma hos Nanna igår bestående av quornfilé, bulgur, citronsås samt cesarsallad. Det var jättegott! och till efterrätt fick vi vit chokladmousse med varma bär :)

Sedan kom det lite mer folk och Guitarhero samt Singstar kom fram. Ett tag. Sen åkte fotbollen på utan ljud och istället musik eftersom Mattias och Kenny verkligen ville se det. När fotbollen var slut så åkte Guitarhero fram igen.

Vidare till Dagnys där vi dansade och var glada. Jag älskar mina vänner, de är bäst i hela världen! Mina vänner är de härligaste och ärligaste (tänker på ett mess jag fick från grannen i fredags där han slog huvudet på spiken... han känner mig så väl)

Idag så åkte gummistövlarna på och jag drog till Tidaholm och gick ut och plockade svamp med moder. Vi hittade inte så jättemycket men det var mysigt att gå runt i skogen och känna sig som fem år igen. Att jag kände mig som fem beror nog mycket på baksmällan samt att jag har en tendens att alltid ha på mig kläder som inte passar i skogen. Förutom mina älskade gummistövlar då. Ringde grannen och frågade om han tyckte om svamp (eftersom varken jag eller moder fortfarande inte äter svamp men envisas med att plocka) och kom fram till att han skulle komma förbi sen.

Blev även en sväng förbi Ica där min moder hjälpte mig att fylla mitt kylskåp så att jag kan laga mat ytterligare några dagar. Det är bra att ha föräldrar då det kostar att ligga på topp ;)

image134

Kommentarer
Postat av: Nanna

OMG! Vad snygg jag är! Hehe!
Hade jättekul i lördags! Tack för trevligt sällskap! =)
Kram

2007-09-10 @ 08:44:45
URL: http://moonglow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0