Julius och doftljus

Kom upp tidigt idag (för att vara mig) och åkte med Nanna till Tidaholm. Vi började på Tidacom där hon lämnade in sin mobil och drog sedan vidare till Julius för att lyckas komma precis i lunchtid samtidigt som alla tidaholmare som tydligen äter där.

O boy vilket utbud dom har där när man är van vid Lilla Blå! Vi köpte dock varsin köttbullesmörgås och åt oss proppmätta! Jag tog en latte till smörgåsen. Mums!

Massa skitsnack tjejer emellan :)

Väl hemma så tänkte jag vara lite nyttig. Så jag började med att slänga i en tvätt och fortsatte sen med att städa i flera timmar. Dock så gick det lite långsamt i början eftersom jag pratade med sötaste Leena i över 1,5 timme. Underbar människa! Efter det kunde jag dra igång med dammsugaren och sånt. Massa skön musik, lyssnat en del på en av skivorna Chassen hade med. Fortsatt lyssna på Disturbed. Nice!

Nu är min lägenhet städad igen! Riktigt snyggt! Samt en osminkad Åsa...

image128

Planerna för kvällen är att försöka fixa lite mat, kanske dags att handla? Och sen sitta i soffa och titta på tv medan doftljusen sprider härlig doft och värme...

Kommentarer
Postat av: anna

du är jättefin! och snygg inredning ju!
men men men du var här? och jag missade dig?? va fan!

2007-09-04 @ 23:55:18
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0