I min lilla dimma

Nu kommer ytterligare ett av mina högst personliga inlägg. Det är nämligen som så att jag har gått runt i en liten dimma den senaste tiden. Först kom jag fram till att det måste lida av matbrist (jag glömmer lätt bort att äta) men efter en helgs hårt festande samt massa mat så var det fortfarande kvar idag. Så då försökte jag mig på en dag med massa mat istället. Först pasta med sås och majs till lunch sen tacos till middag. Och ändå sitter yrseln i och jag blir inget bättre.

Gick på Mp-möte och i min lilla dimma så somnade jag. Inte bra. Så jag gick hem och åt lite till och la mig på soffan. Kom fram till att jag inte lider av matbrist längre, jag lider mer av att jag är äckligt mätt.

Så i min lilla dimma så kom jag på att man kan ju kolla på internet om man kan hitta en bra ursäkt till min dimma. Jag började leta när helt plötsligt en tanke slog mig. Jag slutade ju med min medicin förra veckan! Kanske den kan ha något med det att göra... Så in på Fass och mycket riktigt där stod det överst på utsättningssymtomen. Så nu har jag plötsligt en förklaring till min yrsel och jag kan andas ut med vetskapen att jag inte håller på att dö. Och symtomen försvinner hos de flesta inom två veckor. Så då är det bara en vecka kvar i min lilla dimma... Max.

Och i min yrsel så har jag gjort ännu ett litet collage från fredags fest här hemma. Detta är nog de sista bilderna som kommer upp på bloggen efter helgen. Håll till godo!
image136

Kommentarer
Postat av: anna

snygging..
haha du är ju för rolig.
men jag fattar inte hur man nånsin kan glömma bort att äta....*klia huvudet*
kram

2007-09-11 @ 16:14:12
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0