Helgen i bilder

Nu har jag äntligen fört över alla bilder från kameran till datorn. Samt varit framme på stan och fikat med Jojjo, träffat Chassen på Ica och pratat med sötaste Leena samt sötaste Ramona på telefon. Man kan inte önska sig bättre kompisar än dom jag har!

Jag har köpt glass, planerar att baka kladdkaka sen, först måste jag dock ta tag i disken som fått stå väldigt länge nu eftersom jag varit evigt yr. Men nu är det slut på yrseln och jag mår bra. Fast lite nervös är jag.

Nåväl.

Fredag bjöd på smörgåstårta hos syster yster och därefter gav jag mig av till Chassen där de redan ölande för fullt samt att Linda målade Martins naglar i alla färger. Vi ölande och var glada, massa kort togs, dock togs de flesta kort av Nanna, massa egokort medan hon pratade i telefon. Sedan begav vi oss ut, Dagnys som vanligt, och några lyckades hamna på kort där med. Bland annat en Chassen som var EMO igen :)
       
     
   
      

Därefter så kom lördagen, alla lika pigga men ändå hade Chassen lyckats baka en hallon/blåbärspaj som vi gladeligen smällde i oss. Dock blev hon lite missnöjd över allt vaniljvisp som blev över. Men hon lärde sig att det räcker med ett paket ;) Bara tjejer som satt och pratade samt Ellis som målade sina tånaglar gula.

   

Sedan var det dags att bege sig till Mariestad för att fira fader som fyllde 50 år i onsdags. Kvällen bjöd på mat, dryck, dans och trevligt sällskap. Dock var jag lite avslagen och broder fick följa mig hem strax före 1. Vilket inte berodde på att jag var full utan för att jag inte hittade från festlokalen till deras hus. Och vilken fest är komplett utan några torn? Såg ett som min kusin hade byggt, han är inte tillräckligt gammal för att dricka det bestod mest av cola, men gjorde även ett litet torn med och tänkte på Chassen och hennes tornbyggande. På söndagen sov jag ut och Nanna väckte mig sen genom att ringa och säga att hon skulle messa mig men råkade skicka det fel. Mys med familjen stod på schemat dessutom gick Isse lös på mitt ena öra med en nål och jag har nu två nya hål. Min far fick ett fotoalbum av sin mor (alltså min farmor) med massa bilder, hittade en liten bild på mig och han :)

                
      

Kommentarer
Postat av: anna

tackar tackar baby!
åh vad mycket bilder - härligt!
ge mig smörgåstårta!
kram!

2007-09-17 @ 16:50:59
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Nanna

Ser ju ut som om jag höll på med akrobatik i fredags, o fläkte ut mig i lördags! Haha!
Komiskt att se att du, jag o Chassen har många bilder av samma sak på bloggarna! ;P

2007-09-17 @ 16:57:53
URL: http://moonglow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0