Gilmorekväll med grannen

Efter en dag med fika och städning så kom jag på att det var tisdag. Tisdag betyder ju Gilmore Girls. Jag gick ut på balkongen för att ringa grannen (vadå gå??) men lutade mig först över räcket för att se om någon var hemma och där stod han ju.

Gapade lite snällt på honom och frågade om han skulle komma över och kolla på Gilmore och om han var hungrig. Man måste gapa när det är en balkong emellan.

Tog min lilla pärla och åkte och handlade lite och ställde mig sen och gjorde varma mackor åt oss. Mums! Samt massa Cola Zero. Farligt! Grannen kom lagom till att Gilmore började och vi åt och kollade på tv. Snacka om besvikelse när man får reda på att det är sista säsongen!

Därefter blev det zappandes med Scrubs, SATC, Simpsons och andra kvällsprogram med tillhörande rökpauser. Det går mycket bra på tv på kvällarna!

Nu har grannen gått hem och jag satte mig en snabbis framför datorn för att föra över lite Disturbed och Type O Negative till mobilen. Orkar inte bränna någon skiva ikväll och grannarna tycker inte om när jag spelar lite högre på datorn så det blir lite lyssning från mobilen istället innan man hoppar i sängen. Hoppas ni är nöjda nu.... Disturbed har ju varit ett stående inslag på festerna det sista och jag har fastnat... Tyckte dom var bra från början men nu är jag fast.

Varför kommer engagemang från helt fel håll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0