FREDAG!!!!

Nu är helgen äntligen här. Går runt i min lägenhet och försöker städa lite men det blir inte mycket gjort förän det snurrar för mycket i mitt huvud och jag måste sätta mig.

Var uppe jättetidigt för att vara mig! Jag var uppe innan halv 9. Slängde på mig lite kläder och åt lite frukost och drog till LärCenter. Pratade med lite folk, satt och rökte och pratade med Marion. Det har varit alltför sällan det sista.

Åkte förbi Ica och handlade lite saker som fattades till smörgåstårtan åt syster och åkte till henne. Jag satt på en stol i köket och hjälpte till bäst jag kunde. Tycker att hon borde införskaffa en elvisp för det är inte kul att vispa grädde för hand.

Messade och pratade med älskade vänner, min syster hatar min meddelandesignal precis som alla andra som blir förvirrade av den.

Planer för dagen är att äta, plocka lite samt göra iordning mig innan jag drar på kalas. Måste bara glömma hur hemskt leverpastejlagret ser ut i smörgåstårtan till kvällen... Trött är jag med. Men vad gör det?

Kommentarer
Postat av: anna

love you baby!
*puss*

2007-09-14 @ 21:18:23
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0