Fortfarande dimmigt

Cizzi var så snäll idag så hon ringde mig kl 10 och tvingade upp mig. Jag gick motvilligt upp och satte på kaffe. Vi satt och pratade och jag var väl inte så jättepigg. Till slut tvingade jag ner mig i källaren för att sopsortera samt leta igenom förrådet efter grejer till min förre detta pojkvän samt försöka hitta några saker som jag visste att jag hade och förmodligen låg i förrådet.

Dimmigt värre men jag klarade av det ändå. Fick med en hel låda upp till lägenheten men fick ta en del pauser på vägen när det kändes som om jag skulle ramla ihop.

Sen mess från Nanna och vi bestämde oss för att fika på stan. Varsin kaffe och massa deep talk dessutom kom Jojjo förbi och joinade oss en stund.

Därefter en sväng in på Hemtex, jag letade febrilt efter dukar i förrådet men hittade inte en enda. Det är farligt när man har Hemtexkort! In en sväng på Lindex där vi kollade på rosa rouge och dessutom blev jag förälskade i en mössa samt sjal. Jag sitter och klurar på hur jag ska få råd med bägge... La undan det till morgondagen eftersom jag gått ifrån mitt bankkort (smart sätt att hålla nere kostnaderna). Jag har ett presentkort på 100 kr som jag fått av Papy. Problemet är att det kostar 200... Ska kolla igenom posthögen och se om man inte har något erbjudande från dom liggande ;)

Nu är det soffan som gäller. Sista avsnittet av Gilmore Girls. Grannen svarade inte när jag ringde förut men jag hoppas han kommer eftersom det är sista gången... Flera veckor i rad nu har vi suttit och kollat på det tillsammans och ätit lite. Men idag orkar jag nog inte göra iordning något...


Kommentarer
Postat av: Nanna

Sjalen var riktigt snygg! Funderar lite på att skaffa en själv! Samma sak med morgonrocken! Farligt att vara utanför lägenheten! Tack för idag!

2007-09-12 @ 00:04:41
URL: http://moonglow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0