En helt vanlig helg

Nu så har jag fört över alla bilder till datorn, dock så är jag inte pigg alls eftersom jag har blivit förkyld under helgen. Fredagen var jag dock pigg och massa bilder togs. Det började med mat ifrån Wokstugan hemma hos Chassen och fortsatte med massa trevligt folk, alkohol och massor med kramar!

       
         
           
         
         
       
     
   


När lördagen kom vaknade jag upp förkyld. Dock så hade ju Jojjo fest och då hon snart sticker så var jag ju tvvungen att gå dit. Kan säga att alla var lagom sega i början av kvällen. Men trevlgit värre hade vi ändå.

       
     


Söndagen har jag tillbringat på soffan förutom en stund då jag åkte till apoteket och inhandlade allt jag kan tänka mig behöva för att bli frisk.

Kommentarer
Postat av: alexandra

ni ser ut o ha haft kul på korten :D

2007-09-30 @ 19:42:50
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: anna

hmm baby...vet inte om jag förstod riktigt hur du menade med skoproblemet??
ahh me lovey massa pics!
puss

2007-10-01 @ 00:48:11
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0