Efter helgen

Många vuxenpoäng i helgen, dock togs dom ut av mitt barnsliga beteende :)

Festat med äldre, dock så kan ju jag aldrig hålla min trut stängd. Jaja, det får folk ta.

Idag har jag dock lekt vuxen igen. Fikat med Jojjo, trevligt som alltid. Köpte cig åt tjejen eftersom hon fortfarande är sur på kioskinnehavaren.

Hamnade i Vedum med Eb. Jag som bara skulle fixa med en dator. Sen blev det fika igen och vips så var det dags att åka tillbaka till stan för att gå på möte med miljöpartiet. Lika flummigt och trevligt som alltid. De är trevliga personer och de har så himla bra åsikter :P

Åkte tillbaka till Eb efter mötet och fixade med datorn åt hennes granne. Sen fick jag lite mat innan det var dags att åka hem igen. Det är bra när folk bjuder på mat eftersom mitt kylskåp är ganska tomt. Måste verkligen åka och handla någon dag. Men som sagt, någon dag.

Kort från i fredags, bilden på Martin är arrangerad... Listan med 100 saker som en kille vill göra är väldigt intressant.... Chassen är som hon brukar... haha
image127

Kommentarer
Postat av: anna

men rockers i ett vardagsrum kan vara ack så fint det med =)
puss!

2007-09-04 @ 19:21:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Chassen

"Chassen är som hon brukar.."
Underbar antar jag? ;)

2007-09-05 @ 00:29:47
URL: http://chassen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0