Bråttom, bråttom, bråttom!

Nu har jag verkligen bråttom! Somnade sent igår men jag fick inte sova länge innan jag vaknade av hemska mardrömmar om att det kom in någon i sovrummet och sånt. Bara vakna och ta fram Idioten och börja läsa istället och vara vaken i över en timme.

Vaknade av att mor ringde och sa grattis på namnsdagen. Tack tack :) Jag skickade även iväg grattismess till syster och far innan jag la mig igår.. Eller ja... Vid 2 i natt. Hade även fått tre mess där det stod grattis. Undrar hur många syster och far har fått... De fyller 70 år tillsammans idag!

Dags att slänga på sig kläder och vara klar när mor kommer. Vi ska iväg och handla tillsammans med syster. Mina tankar går dock idag till sjalen och mössan jag la undan igår på Lindex. Ha-begäret är verkligen starkt!

Bråttom bråttom! Och yr är jag så allt går i slowmotion. Massa att göra men hoppas på att det kommer gå ganska lugnt till så att man orkar med hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Grattis på namnsdagen! Jag har faktiskt också namnsdag idag men det är det typ bara mamma och mormor som vet :-)

2007-09-12 @ 19:19:02
URL: http://ellisbellis.blogg.se
Postat av: anna

haha magnus som skrev tetxen uppskattade att du såg det politiska i texten..jag svarade att "Åsa är smart".
du är lovely också!
kram!

2007-09-12 @ 22:41:52
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

och grattis!

2007-09-12 @ 22:42:07
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0