Äntligen hemma!

Ok, Nanna har rätt! En kappa kan inte kyssas. Det enda negativa med att skaffa en kappa istället för kille. Men jag tror jag satsar på kappan ändå. I slutet på nästa vecka när lönen kommit. Hm... vill inte vänta! Speciellt då Ann ringde nu och sa att mötet i morgon blir skjutet på framtiden då det var så många som hade hoppat av och det bara var några av vi gamla vanliga som skulle komma.

Men då får jag sovmorgon imorgon. Kan vara riktigt skönt. Speciellt då jag var kvar på jobbet till halv sju. Först skulle jag jobbat 8 timmar, sen blev det sju igår, sen tillbaka på 8 idag och i slutändan blev det nästan 9. Alltså 9 timmar som jag mest suttit och stirrat på en dataskärm. Och kollat på nätet och suttit på msn.

Kommer hem, hungrig... för det är trots att sju timmar sen jag hade lunch. Vräkte i mig en macka. Upptäcker tvättmaskinen och att det är massa tvätt som ska hängas när jag bara vill slänga mig på soffan. Men duktiga jag har hängt upp tvätten och ännu inte hamnat på soffan. Utan framför datorn...

Jag är verkligen sällskapssjuk nu. Efter nästan 9 timmar helt ensam med bara en växel som ringde då och då, en mobil som vibrerade ibland och msn så vill jag även se människor! Får se om det dyker upp lite folk här sen.

Och nu när mötet är inställt så skulle man ju kunna ta en öl eller två för att... ja... det är gott. Men först måste jag kolla så att någon är nykter och kör, vill inte gå i detta vädret. Då är jag hellre nykter och kör de andra. För det är ju egentligen min tur...

Ladda kameran inför morgondagen med. Massa kort måste man ta när alla ser riktigt hemska ut. Det bästa av allt är att vi ser hemska ut tillsammans.

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du har en lovely evening dear åsa
pussipuss!

2007-09-21 @ 21:22:27
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0