Äntligen fredag!

Idag är dagen man väntat på- fredag. Man har planerat, ordnat och grejat och nu är dagen här. Går och donar lite i lägenheten samtidigt som jag njuter av en Decadence bar.

Snart dags att tanka bilen och ge sig iväg ut på nya äventyr, äventyr hela helgen! Ladda kameran och njuta av helgen.

Vad kommer hända, vad kommer inte hända? Allt kan hända, det är ju mig det handlar om. Ibland tycker jag om att vara mig, ibland blir jag dock lite rädd. Kan jag verkligen med att göra allt jag gör? Tydligen...

Blir en liten sammankomst här i kväll. Som vanligt så är jag dålig värd och säger till grannen att starta så kommer jag. Tur att man har bra grannar.

Tänkte köra en bloggklassiker idag, dock inte en klassiker som jag kör med... men ändå...
Dagens outfit:
image132

Tunika: VeroModa
Linne: Lindex
Leggins: VeroModa
Smycken: Pilgrim

Dessa smycken fick jag av mina kära arbetskamrater när jag slutade på mitt förra arbete. Idag tänkte jag då frångå mina egna smycken och köra på dom istället. Men fy vad tråkigt jag ser ut att ha.

Dags att ge sig av från datorn och börja leva dagens liv!

Kommentarer
Postat av: anna

men åsa? skorna då? skorna?!
haha
kram

2007-09-07 @ 18:05:49
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0