Sofforgie

Igår bakade jag kladdkaka och gänget droppade in en efter en för ytterligare en myskväll. Det blev kaddkaka och Grease och sedan satte vi på Casanova. Vi upptäckte att det enda som behövs för en sofforgie är jag, Chassen, Nanna och Bitch. Höga stön, dunkningar i väggen och alltmänt galna. Underbara vänner man har!

   


Idag var jag uppe tidigt för besök på AF. Inte så kul. Speciellt inte heller när man haft myskväll till halv 2. Träffade Nanna för en fika på Lilla Blå. Vi satt ute invirade i varsin filt och myste. Kallt som satan, men vad gör det när man har värmande kompisar? Helen kom förbi med. Passade på att bjuda henne på Ramonafest hos mig. Lite förvirrande eftersom det vanligtvis kallas Åsafest.


 


Städar och grejar nu inför Ramonas hemkomst. Fast det inte är hennes hem längre. Men hennes andra hem kanske. Hämta henne i Skövde ikväll och sen blir det myskväll. Vad skulle man göra utan alla myskvällar?

Kommentarer
Postat av: Nanna

Åh vilken fin bild av mig på cafét! Äntligen! Äntligen har ni lyckats ta ett bra foto på mig! Hehe. ;)

2007-10-19 @ 20:34:35
URL: http://moonglow.blogg.se
Postat av: anna

mm latte kladdkaka, grease,kompisar..åsa...mys!!!
massa kram!

2007-10-19 @ 21:16:16
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0