Ramonahelg

I fredags var jag i Skövde och hämtade Ramona. Vi åkte hem och hade en myskväll med Bitch och Nanna sen tog vi bilen fram till Dagnys och dansade. Jag var nykter eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter och försöka hålla mig vaken under ett möte.

Det var kul att dansa med Ramona igen. Det är kul att träffa henne och prata.

På lördagen tvingade jag mig upp så jag kom till partilokalen typ i tid. Vi åkte ut till Ekehagens forntidby. Började med smörgåsar och bullar. Sen pratade vi politik och åter politik. Men vi hann även med att äta lunch, få en guidad tur samt fika. Jag behöver väl knappast säga att jag kom mätt därifrån...

   


När jag kom hem var jag väldigt trött. Även Ramona var väldigt trött så vi la oss på varsin ända av soffan och sov ändå tills när Chassen ringde och frågade om det var okej att dom kom snart. Strax efter det kom Helen, då hade vi knappt tagit oss upp från soffan. Men vi kom igång igen och folket strömmade in. Vännerna är underbara, Chassen var lite emo i början på kvällen, Paul ollade, killarna blev kajalade, tjejerna blev heta och alla hade roligt. Speciellt kul är det att det droppar in lite allt möjligt folk. Kvällens stjärngäst, förutom Ramona då det var ju hennes fest, var Therése.

       
       
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0