Mys och arbete

Igår hade vi en minimyskväll, jag och Bitch. Tittade på tv och pratade en massa om helgen, om veckan som kommer och om livet. Samt satt på msn med de andra bitcharna. Lite halvsent blev det, som tur var inte jättesent eftersom kära Nanna ringde och väckte mig och frågade om jag ville jobba. Och jag är inte den som tackar nej till sånt.

Så upp och sätta på sig ansiktet och ge sig iväg. Nanna verkade lite chockad över hur fort jag kom. Jag kan vara snabb, bara jag får på mig ansiktet och kläder så är jag klar.

Kunde inte jobba så länge, mamma kom på besök och vi var ute och åt. Även syster var med. Vi var även på sjukhuset, mitt nya jobb och Mio.

Jag känner igen mig....
image360


Kommentarer
Postat av: anna

kramakramakrama!

2007-10-30 @ 22:33:49
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Helen

härlig serie... hihi

2007-11-01 @ 10:03:44
URL: http://kjellin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0