Min soffa...

Den är gjord för myskvällar. Det enda som fattas är en stor filt som alla kan krypa ner under. Fast det kanske inte blir så bra eftersom alla ligger åt alla möjliga håll under en myskväll. Men mer filtar behövs ändå! Tre är alldeles för lite.

Igår bestämde jag och Chassen oss för att ha Hugh Grant-maraton. Notting Hill gick på trean med början klockan 9 så vi började med Music and lyric. Det var jag, Chassen och Paul som tittade på den, samt Nanna som såg de sista 45 minutrarna och vill se början sen med medan vi andra var sugna på Notting Hill. Lagom till den andra filmen kom Bitch och det blev lite mat. Jag ställde mig och stekte hamburgare. Till det fanns det massa saker att ha på samt chips. Men vi får inte glömma alla dessa Mer som Nanna hade med sig som resulterade i en riktig sugkväll. När kvällen var slut var alla helt slut och Chassen hade knullrufs. Våra myshögar i soffan är bland de bästa högarna.

En helt vanlig myskväll med andra ord, precis som livet ska vara med alla underbara vänner!

     

           

Kommentarer
Postat av: mike

jaha.. det var där alla MER tog vägen, vi trodde det var praktikanten Jihad pee pants som hade tagit alla.

SKÄMS !!! SKÄMS !!!

2007-10-24 @ 14:37:50
Postat av: Chassen

SHIT vilket snyggt "icke"-knullruffs jag fick :P

2007-10-24 @ 14:43:18
URL: http://chassen.blogg.se
Postat av: Nanna

Det var inte alla MER! Det var inte ens en tiondel som jag fick med hem! Humpf! Orättvist beskylld!

Fast Mr Pee smyger omkring rätt mycket...

2007-10-24 @ 20:25:39
URL: http://moonglow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0