Kan man inte få vara sjuk?

Blev väckt tidigt idag av telefonen, det var mitt gamla jobb som behövde personal i veckan. Jisses. Jag bad att få tänka på det, var ju tvungen att känna efter hur jag mådde. Skulle jag verkligen klara av att sitta i telefon hela dagarna? Kom fram till att jag kanske inte klarar det men valde att tacka ja till att jobba ändå. That's me.

Jag har äntligen tagit tag i mig själv, duschat och sminkat mig. Fy vad man ser hemsk ut! Förkylning går verkligen hårt på en. Ser nu fram emot att fika med min älskade syster. Dock ser jag inte fram emot att visa mig bland folk. Men jag är inte så knusslig. Som Chassen citerade efter Jonas Gardell "Knusslig får inte knulla". Vad det nu har med saken att göra.

Japp, lite väck är jag allt. Men vad gör det, jag är ju aldrig normal.

Kommentarer
Postat av: ellisbellis

Jonas är kung, det han säger är sanningen! :-)

2007-10-01 @ 16:04:28
URL: http://ellisbellis.blogg.se
Postat av: anna

inte ha ångest kring maten åsa..viktigt du äter nu när du är sjuk *kramar om*

2007-10-01 @ 21:19:36
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0