Återigen själv

Idag åkte Ramona hem till Stockholm igen så jag är åter själv hemma. Lägenheten ser förjävlig ut så nu blir det till att städa. Har börjat sprida ordet om myskväll imorn, det krävs många att fylla tomrummet efter Ramona.

Dagen idag annars har bestått av softa i soffan med Ramona innan hon åkte, plugga trygghetssystem samt sitta på möte. Långt möte blev det, nästan tre timmar och ändå hann vi inte med allt vi skulle.

Nu i veckan ska jag försöka fördjupa mig lite i Mp:s nya kampanj, Byt politik inte klimat.

Men först ska jag sova. Tänkte hälsa på mina gamla arbetskamrater imorn eftersom jag lovat hjälpa Eb med en grej. Hoppas det blir lite kaffe med och trevligt prat.

Jag saknar Nathalie, vill verkligen åka upp till Stockholm. Kanske ska kolla lite på biljetter och se om man kan ordna något, men får kanske prata med gänget innan så att dom inte dör av chocken att jag lämnar dom ett litet tag... haha.

Kommentarer
Postat av: rockpoet

Låter som en vettig slogan från Mp:s sida.

2007-10-24 @ 14:20:45
URL: http://rockpoet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0