Satt i brand?

Igår hade jag en riktig jag-vill-inte-vara-hemma-dag. Jag började därför med ett besök hos mitt älskade låtsasbarn där jag dock mest satt och pratade med hennes mamma. Det blev mycket snack, pannkakor och en promenad till lekkompisen.

Sen blev det en tur till min moder som trots att hon sagt att hon skulle vara hemma inte var det. Så jag läste tidningen, försökte få tag på Chassen och sen begav jag mig hem.

Väl hemma så kände jag att jag återvänt alldeles för tidigt. Jag ville fortfarande inte vara i denna staden. Så när jag fick chansen att åka iväg till en kompis så tog jag sen.

När jag kom hem i morse, lagom trött efter att knappt sovit samt kört massa bil, så kände jag hur det luktade bränt. Orka bry sig strax efter fem på morgonen... Så imorse (öh... var klockan typ 13?) fick jag reda på att Nanna och Bitch värmt vetekudde som fick för sig att ta eld.

Ska man våga lämna dom själva igen? Vet inte det...

Kommentarer
Postat av: anna

haha du skriver underbart ibland åsa...

så du ska gå på återträffen hörde jag..

huga..beundrar dig som "vågar".

kram

2007-11-22 @ 19:07:51
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0