Papa Dee- Do you have the key?

Fredagens bitchfest bjöd inte på så många bilder. Jag kan ju säga att jag hade lite problem att hantera kameran. Inte för att jag var så full men det ville sig inte helt enkelt. Men två små bilder bjuder jag på!

 


Lördagen bestod av en liten fest här, massa spanking, handbojjor, alkoholen flödade likaså godiset. Jag och Chassen hade på oss varsitt godishalsband, mitt gick åt ganska fort när vi kom ut vilket inte Chassens gjorde. Men hon lärde sig att parfym på godis inte är gott. Jag satt fast med många under kvällen, Papa Dee tyckte att det var lite kinky. Men det är  bara dom vi är. Surt värre att Papa Dee typ bara körde fyra låtar. Ok att det inte är kul att spela för några stycken men vi som faktiskt hade kommit dit och betalt borde väl fått valuta för pengarna? Väldigt dåligt med folk ute!
Valentino efter krogen där Thommy så snällt skulle bjuda på pizza, vilket Brisman fick göra i slutändan.

       
     
     
       
       
   
     
     


Idag har det ju varit Fars dag så jag tog en tur till Mariestad och hälsade på min far. Träffade även lillebror, farmor samt styvmor. Farmor lagade maten, en riktig söndagsmiddag. Riktigt gott oxå! Sedan tog jag och min far en tur med min bil, fyllde på lite soppa och bytte däck. Kändes konstigt att åka på barmarken i Mariestad och säga till sin pappa att vinterdäcken verkligen behövdes. Min lillebror är jätteduktig, sitter och räknar matte medan farmor och styvmor spelar bingolotto. Jag och min pappa kom fram till att man ska kolla på däcken innan man sätter på dom. Och våfflor är gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0