Nu blev jag ordentligt söndagsdeppig

Jag har tänkt lägga ut lite bilder från helgen nu men istället så blir det bara ett skrivande inlägg.

Älskade Marion var precis här, hon kom med lite grejer till mig. Hon skulle åkt hem nästa måndag (egentligen inte förrän vid jul men planerna hade ändrats) men pga av olika tråkiga omständigheter så åker hon redan imorn. Även om vi inte träffats mycket det sista så kommer det bli en enorm saknad. Tårarna var inte långt borta.

Jag har verkligen försökt idag att inte bli söndagsdeppig men ändå trillade jag dit. Och det är inte konstigt. Vetskapen att man inte kommer få träffa en vän på länge är jobbig. Tur ändå att det finns internet.

Kommentarer
Postat av: anna

tack raring *kram*

2007-11-18 @ 20:24:42
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0