Något konstigt har hänt idag...

Fest ikväll. Väntar på att dom första ska komma nu. Och det riktigt underliga är att jag är klar! Ok att det kommer bli några finjusteringar under kvällen men jag är klar att ta emot folk. Jag har fått på mig både kläder och ett evil ansikte. Min första Tequila Rose är blandad, en skiva döpt till Blandat shit är bränd. Men den har inte åkt på än, just nu sitter jag och lyssnar på musik på datorn och smuttar på min drink.

Idag var Nanna och Stefan förbi och dom hjälpte mig så snällt att slänga över mina vinterdäck i bilen. Orka göra sånt dagen efter man varit ute. Jag har även hunnit städa bort gårdagens bitchfest och varit på stan med Cizzi. För er som inte vet vad en bitchfest är så kan jag upplysa om att det är en fest för den innersta kretsen av vännerna. En lite mer personligare fest med bara några stycken. Igår var Bitch, lillbitch och Nanna här. Även Cizzi och Mike kom. Det blev mycket att dricka för Bitch, mycket kajal för alla och trevliga miner. Så underbart det bara kan bli när man har så underbara vänner som jag. Idag är dock andra välkomna med, not only bitches tonight. But I love my bitches.

Ikväll är det Papa Dee på Dagnys. Inget jag personligen ser fram emot men det kommer bli kul. Det är alltid kul när man är med vännerna. Jag och Bitch hamnade här igår efter krogen och käkade Tuna och Lis (tonfisk och ris) och skrattade massor. I'm Sweden and I want a bear. Vilka saker man skrattar åt ibland alltså! Men det var riktigt skönt att sitta och skratta så man nästan trillade av stolen.

Jag är hårdrock idag. Bitch är på Lillasyster. Han är hårdrock med. Men det kommer kännas konstigt utan honom. Vem ska dissa killarna ikväll om inte han är med?

Kommentarer
Postat av: anna

jag fick 2 flaskor tequila rose idag av mamma och svärmor...tog mig en förut..men hade ingen mjölk så drack den som den var med en isbit...mmmm

2007-11-10 @ 23:39:20
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0