Helg igen?

Tiden går snabbt, det är redan helg igen. Slutade jobba för 2,5 timme sen. Ja, för ni som inte vet det så har jag börjat på inringning på ÖoB. Så jag lärde mig kassan i måndags och jobbat idag och igår. Det enda hemska är ju arbetskamraterna, jag jobbar ju med Mike ibland... haha... Var ju tvungen att skriva det eftersom han är här och läser ibland.

I kväll så är det tjejkväll hos en av mina jobbarkompisar. Känns skönt att bli medbjuden trots att man inte jobbat länge. Och bråttom har jag, ska hämta de arbetande tjejer om en timme och jag sitter osminkad och nerklädd framför datorn. Måste hinna tanka bilen och kolla däcken. Och det hemska är att dom kommer få stå och vänta på mig om inte jag är i tid.

Kollat synen idag med, bara en liten försämring sen sist, inget farligt. Ska återigen skaffa linser tänkte jag. Skulle behöva ett par nya glasögon med, men det får vänta. Plockat upp stakarna inför söndagens bitchsbak med. Då blir det ordentligt adventsmys här. Måste bara hitta två till så är jag nöjd. Men inte idag.

Nä, bråttom. Ska skrubba händerna och greja innan jag börjar sminka mig och fundera på vad jag ska ha på mig. Och bara så ni vet, jag kom i tid varje dag till jobbet denna veckan! När det gäller jobb så är jag alltid i tid, det är allt annat som jag är sen till.

Kommentarer
Postat av: threes`

hoppas du har haft en bra helg^

2007-12-02 @ 19:57:12
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0