Datum spikat!

Igår var det dags för myskväll igen, denna gången med den otroligt sexige Jack Sparrow, tvåan var det vi såg. Mycket mys, underbara människor och orgasmmassage eftersom Niklas hade med sig orgasmgrejen. Kopfmassage står det på förpackningen. Man ryser i hela kroppen av den. Fick även lite ryggmassage, behövligt efter onsdagens shopping och då jag var ute hos Eb igår och högg ved. Dessutom så kom sötaste Bitch och Nanna och hjälpte mig att städa inför helgen. Då det blev bestämt att jag skulle ha fest i onsdags så har jag inte orkat ta tag i allt. Och städa min  lägenhet är aldrig kul... Men vilket hem är kul att städa?

Tittade på Nattliv, undrade vad ett bakrum är, dock föreslog jag det medan vi kollade, innan jag somnade i soffan.

Idag har jag och Chassen varit hos Gurka och beställt tid! Så nu är allt spikat och klart. Vi vet vad vi ska tatuera, vilket bägge dock vetat länge, ungefärligt pris och när. Längtar!
Åkte även förbi Chassens föräldrar och fikade lite med hennes pappa. Massa djur och alla glömmer ju hela tiden att jag är överallergisk mot såna. Men det gick bra ändå.

Nu sitter jag i morgonrock och väntar på the Bitches. Vi ska ha en liten bitchfest idag, dock måste jag försöka komma i ordning. Har nyss kommit ur duschen och smörjt in mina kära fötter som inte alls är glada över att ha varit våta i några timmar, jädrans läckandes skor! Jävla snö! Inte kul alls att vara ute och köra bil på sommardäck när det snöar och blåser. Raggar garage och domkraft för fullt nu för att kunna byta däck.

Nu är det dags att dra på sig kläder och ett ansikte då den första bitchen är på väg hit. Men alla vet väl vid det här laget att jag aldrig kan vara klar i tid?

Kommentarer
Postat av: Helen

Halloj
visste inte att ni planerar att tatuera er??
jag har oxå planer på det... vill ha en på skulderbladet... e nästan säker på vilket motiv jag vill ha... fast har inte tagit itu med att gå o beställa tid än...
men men det blir nog bra det med..
ha det toppen så ses vi
kram Helen

2007-11-10 @ 09:53:51
URL: http://kjellin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0