Bones och Cosmo

Det har blivit lite av en tradition det sista att titta på Bones strax efter 11 på kvällarna. I förrgår fick jag fram kameran med medan Bones var för att dokumentera vårat mys. Dock var det bara jag och Bitch här då. Det var dock ett avsnitt som Bitch sett tidigare så han koncentrerade sig på min Cosmopolitan som damp ner på hallgolvet tidigare samma dag.

       


Igår var det film som gällde på kvällen. Jag var i Tidaholm en svänga, fikade med älskade farmor samt var hemma hos min mor och drack kaffe. Drog hem så jag kom lagom för att hämta Nanna på jobbet för att ta med henne hem och kolla på film. Bitch kom sedan med efter han fått i sig lite mat efter repet. Riktigt skönt.

I kväll blir det förhoppningsvis Pirates of the Caribbean 3, om inte några andra hinner före oss. Johnny Depp i kajal är aldrig fel!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

nej johnny depp är aldrig fel - mums!

jag kommer inte att gå på återträffen..men hoppas vi ses ändå.
kram

2007-11-15 @ 21:27:22
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0