Bitchkväll

Ikväll är det bitchkväll. Bitchen Johanna är hemma lite snabbt i Sverige så då måste vi ju passa på. Man måste ta alla tillfällen i akt för att festa med sina bitches. Så maten är inne, duschen väntar och sen så ska jag testa massa nya Mary Kayprodukter som jag köpt av syster. Hoppas att det blir bra, både resultatet av krämerna samt kvällen.

Imorgon är det återträff som gäller. Det är tydligen 10 år sen jag slutade nian. Hur nu det kan gå till... Så gammal är jag väl inte? Jag får ju fortfarande visa leg, inte bara på systemet utan även ute samt när jag köper cig. Vissa ser man fram emot att få träffa, andra inte lika mycket. Synd att Anna inte kommer. Henne är det alltid trevligt att träffa. Och skratta med.

Ojoj, mindre än två timmar innan Johanna kommer och jag är inte alls klar. Inte ens duschad. Som vanligt när det är bitchfest. Eller rättare sagt när jag har fest. Är det riktigt illa så brukar jag få duscha när de första har kommit.

Jag kan ju berätta med att jag var på ÖoB och jobbade igår. Cizzi med son samt Bitch var här och fikade igår när min tillfälliga sambo ringde och frågade om jag ville jobba lite. Lite jobb tackar jag inte nej till. Så igår hade jag hand om butiken, min första dag i deras skjorta. För att vara min "första" dag så gick det jättebra! Dock kan jag ju inte kassan än, men fick en snabbvisning igår efter stängning. Förhoppningsvis så kan det ju bli mer.

Maten klar!

Kommentarer
Postat av: anna

vi får ha en egen personlig privat återträff sötåsa..där vi vill stanna länge.
massa kramar och hoppas ni får det kul ändå!

2007-11-23 @ 20:01:38
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Anonym

Är det några problem fråga lagerchefen !!
Vilket är MEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!

2007-11-24 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0