Betonghelg

Nu i helgen var det Betongfestival! Lite slött var det eftersom jag och Nanna jobbade mer än heltid i veckan. På fredagen glömde jag kameran hemma, lätt hänt när man är väldigt trött. Då såg vi Blisterhead.

På lördagen fick jag dock med kameran. Chassen och Bitch förfestade lite här hemma medan jag och Nanna gjorde iordning oss. Vi låg och sov när Bitch kom, jag skickade in honom till datorn och sov en stund till. Sen så åkte vi iväg och lyssnade på skön musik med Hell n' diesel och Liptones.

När det var slut på lördagen tänkte vi gått till Dagnys men det såg väldigt glest ut på folk så vi åkte och hämtade pizza istället. Jag träffade även på Farbror Polis på vägen och fick blåsa. Det enda jag var hög på var dock musik, vilket inte ger utslag.

         
   
     
 
       
     
     
       

Kommentarer
Postat av: anna

fan åsa - du är så jävla snygg!!

kram

2007-11-07 @ 00:09:29
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0