Anställningsintervju och lägenhetsletande

Igår kom Bitch, Nanna och Nilkas och vi kollade på Pirates of the Caribbean. Mums! Sent blev det. Kom inte i säng förrän efter ett.

Upp vid sex och göra sig iordning och åka ner till Jönköping för att gå på anställningsintervju. Lite snabba vändningar här. Sökte jobbet igår och en timme senare ringde dom och frågade om jag kunde komma på intervju dagen efter. Och jag är inte den som tackar nej till sånt. Intervjun gick bra. Tog en kopp kaffe medan jag väntade på besked men tyvärr gick jobbet till annan sökande. Alltså ansökan, intervju och nedslag på mindre än 24 timmar! Inte dåligt. Men jag är glad ändå. Var inte så jätteförtjust i tanken att pendla ner til Jönköping.

Åkte hem och hann inte göra mycket innan jag följde med Nanna och kollade på lägenhet åt henne. Tre lägenheter kollade vi på.

Lagom trött när jag kom hem. Nu har jag sovit en stund och jag har börjat med maten lite smått. Är väldigt frusen idag, ser fram emot en lång varm dusch.

Förmodligen massa stavfel i detta inlägget, har inte glasögonen på mig så jag ser inte ordentligt. Jag ser ungefär vad jag skriver men kan inte utläsa alla bokstäver så jag skriver bara på. Orkar inte hämta glasögonen och jag vill inte sitta med huvudet i skärmen för att se. Räcker med att jag brukar ligga på soffan med huvudet nästan i tvn för att se på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0