Varför hamnar man här när man stressar?

Ujuj vilken dag detta är. Upp tidigt, cykla iväg till skolan. Sista lektionen. Slutade tidigare så då hann jag med en sväng till gymet. Blev inte så mycket motionsträning, dock tio minuter på trappmaskinen. Sen får jag ju faktiskt räkna in att jag cyklat till skolan, sen hem. Om ett tag kommer jag cykla tillbaka för att jobba en stund och sen får jag cykla hem igen. Så jag ligger ju inte på latsidan direkt.

Upptäckte att jag är med i grupp 1 som ska opponera sig. Tydligen ska vi göra det denna veckan. Får skriva ut uppsatsen jag ska opponera mig mot och läsa den under min tentavakt imorn. Två timmar... Kanske ska skriva ut dom andra med och ha med mig... läser ju fort.

Va på kommunfullmäktige igår. Stod bara ut två timmar. Sen blev jag hungrig.

Måste snart göra iordning mig för andra gången idag. Det var riktigt skönt med en dusch. Måste ju komma igång och träna ordentligt med efter alla timmar framför datorn.

Idiotbank som debiterat min frukost på tåget tre gånger!!! Vill ha tillbaka mina pengar NU! Så gott var det inte så det var värt tre gånger pengarna. Det var inte ens värt vad det kostade en gång. Dyra SJ.

Nu har jag riktigt bråttom... 1,5 timme till jag ska va på jobbet och jag är nyss utkommen ur duschen. Helst ska jag hinna handla lite på vägen. När jag cyklade förbi i morse var det ju inte öppet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0