Varför är jag inte mer strukturerad?

Nu är jag hemkommen efter lektionen. Har ätit lite, en paj med tzatziki och körsbärstomater och kollar runt på internet efter böcker. Jag behöver två böcker tror jag. Dessa har jag nu beställt från Bokus och hoppas att dom kommer så snart som möjligt. Jag ska tydligen skriva ett PM till nästa gång...

Mätt är jag. Lite smycken har jag fått sålt idag. Och nu måste jag börja plugga. Jag har verkligen ingen lust men jag har inte all tid i världen med min b-uppsats.

image73

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh Åsa! känns som de andra i klassen bara hatar allt jag gjort...jag sprider kommentarer och uppmuntran men när mina grejer visas..ja då gäller nonchalans...så jag hoppas du kommer imorrn o ger mig en kram...
kram!

2007-05-04 @ 07:53:57
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0