Vad har hänt med tiden?

Jag hade ju såååå gott om tid för att skriva min b-uppsats men nu helt plötsligt har jag ingen tid alls. Jag har varit stolt över att jag skrivit ca 4 sidor men idag upptäckte jag att det var sista veckan så nu är jag inte stolt längre. Det är mer än 10 sidor kvar att skriva... GAHHH!!!!

Och så ska jag till Stockholm till helgen. Men jag får helt enkelt lita på min förmåga och skriva, skriva och skriva. Jag får reducera min sömn till 6-7 timmar och se till att jag använder all dödtid till att läsa och skriva och komma ikapp.

Det känns lite surt att jag jobbar så mycket just nu... men samtidigt så behöver min plånbok det.

Jag skulle gått upp lite tidigare idag och sett till att jag fick med mig böckerna.

Ingen tid för pyssel men jag tänker verligen inte strunta i Panduro när jag kommer upp! I need!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh stockholm!!
i löve stockholm!

puss!

2007-05-14 @ 19:53:06
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0