Trött men fortfarande i farten...

Dock börjar farten saktas ner... Jag är ca 15 sidor från att läst klart ytterligare en bok. Sen är det bara ca 50 sidor kvar att läsa ytterligare en gång i Det andra könet och sen har jag ytterligare en bok om de Beauvoir. Sen har jag läst allt. Pust. Då är det bara kvar att skriva ca fem sidor till. Men jag litar på mig. Problemet är bara att jag ska skriva ytterligare ett arbete till på tisdag. Detta har jag inte ens börjat med.

Dessutom slits jag sönder av olika viljor från andra. Jag önskar att jag orkade mer men jag är bara en människa. Samtidigt som jag pluggar på heltid så försöker jag jobba för att få lite pengar och dessutom ska man vara alla till lags. Som tur är så har jag bra vänner som förstår att mitt skolarbete måste gå i första hand nu ett tag så att jag klarar av kurserna.

Jag är besviken på alla som inte ser mig för den jag är. Frågan är hur jag ser mig själv.

Det är inte bra att läsa om en depressiv de Beauvoir när man är trött...

Kommentarer
Postat av: anna

jodå åsa - utstälningen är förlängd!!!
lilla gumman, inte streassa å så..du måste ta hand om dig *pussa på pannan*

2007-05-24 @ 10:09:12
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0