Säng, åh sköna säng!

Jag har tillbringat mest hela dagen i sängen idag. Förutom dom 2,5 timmarna jag var på jobbet. Jag tror att det är allergin som gjort mig så trött. Jag har ju tillbringat en långhelg i samma lägenhet som en hund och alla som känner mig vet att jag inte tål hundar för fem öre. Första kvällen var hemsk, ögonen rann och gjorde ont, näsan rann och andningen visade lite tendenser till astma. Andra dagen gick lite bättre, chocken hade gått över, dock var jag fortfarande inte bra.

Även idag har jag mått ganska dåligt. Förmodligen är det efterdyningar efter allergin i helgen. Men nu har jag äntligen vaknat. Tyvärr har jag inte läst så mycket jag önskat idag eftersom jag sovit hela dagen....

Här kommer två halsband jag gjorde igår:
image80

Det är längre sidenband med lite pärlor på. Tycker själv att det blev ganska nice :)

Dags att plugga nu. Eller kanske kolla lite vad det är på tv. Vi hade pratat om att träna idag men jag har inte hört något mer... Vi sa vid sex-tiden och det är hon nu. Senare går ju inte för då missar man ju Ugly Betty och det vill man ju inte.

Kommentarer
Postat av: anna

hej söt! Vår utställning blir nog förlängd över sommaren på muséet! Så nu kan vi fika massor - haha! Nyttigt fika alltså ;)
kramar!

2007-05-22 @ 20:39:54
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: malin

Vad duktig du är!

2007-07-22 @ 10:26:13
URL: http://artofmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0