Redo för sängen men har äntligen flyt

image64


Jag börjar bli riktigt trött trots att jag sov två timmar förut. Jag har äntligen skrivit några rader på min b-uppsats, ok att det bara är på inledningen men jag har även läst över 100 sidor i boken som jag analyserar samt skrivit flera handskrivna sidor med uttagna saker som jag tror mig kommer ha nytta av i analysen.

Jag sover alldeles för dåligt när jag har alkohol i blodet. Jag kommer inte riktigt ner i den djupsömn jag behöver utan vaknar ständigt. Medan andra sover som stockar så har jag svårt att inte låta bli att vakna.

Jag är lite stolt, av smyckena på bilden har jag sålt allt utom det hårda halsbandet. Även det blåa halsbandet samt örhängena med bara en pärla är inte sålda men är beställningsjobb. Några mer smycken har jag inte gjort det sista då jag nu koncentrerar mig på studierna då jag har ett pm på fyra sidor till nästa vecka samt min b-uppsats som jag måste komma någonstans med för att kunna lämna in något till läraren som hon kan göra en förhandsbedömning på. Man skulle kunna låta bli men samtidigt är det bra att veta att läraren inte tycker att man är helt fel ute.
När jag kommit en bit så ska jag försöka göra lite mer smycken, först har jag två beställningsjobb. Det är kul att folk tycker om det man gör!

Måste få tid över i veckan med för att åka och titta på utställningen. Hoppas på att få lite pengar för beställningsjobben med för den 17 maj drar jag upp till Stockholm och jag har blivit lovad en tur till affärer med pärlor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0