Pärlabstinens

Jag börjar känna abstinens i mina händer, vill pyssla! Jag vill göra armband, halsband och örhängen. Det hjälper ju inte att jag var på Panduro igår och shoppade loss. Tyvärr så finns det inte så mycket pärlor där, det roligaste är när det finns pärlbord så man kan gå runt och plocka på sig vad man vill.

Vad händer här i Stockholm då annars? Jo, igår var det ju Panduro och sen var det fest här på kvällen. Sen drog vi vidare till Kung Carl, vilket visade sig vara Märstas svar på Dagnys... Massa jobbiga killar som inte fattade när man inte ville ha med dom att göra.

Idag ska vi tydligen dit igen... Jaja, det kanske blir bättre idag. Förhoppningsvis håller killarna sig borta ikväll.

Jag har helt släppt min b-uppsats. Nästan i alle fall. Läser lite i böckerna jag har med mig vid tid över.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0