Min dag borta från datorn

Igår gick jag upp och åkte iväg till skogen för att hjälpa till lite efter alla stormar. Trevligt värre men varmt och svettigt var det att flytta på alla stora grenar och sånt. Jag kom inte hem förrän kl 5 full med barr och diverse skogsaccessoarer. Ojoj vad bråttom jag hade att duscha bort alla skog och göra iordning mig innan det var dags för proggkväll. Tio över sex kom vi till Wokstugan och då hade jag haft väldigt bråttom. Dock upptäckte jag att det var längre tid än en halvtimme att dricka upp en cider. Det sista innan vi gick hällde jag i mig det sista vilket resulterade i håll på vägen fram.

Bra musik, trevligt sällskap dock lite för många vänsterpartister, de gröna var det inte många av. Men sen var det ju vänstern som anordnade det....

Kom hem strax efter 9, kände av de tre cidrarna jag druckit och satt mig framför Desperate housewives och gjorde lite smycken. Innan jag läste två sidor inför min b-uppsats och somnade.

image68

Idag var det någon som ringde tio över åtta! Tror folk verkligen att jag är vaken då? Och det värsta är att dom alltid lägger på när jag väl kommit upp och hittat telefonen. Och det är ju inte lätt att komma upp ur sängen med grotesk träningsvärk efter all grendragning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0