Med mycket ångest i kroppen...

Så har jag nu skickat in min B-uppsats. Den ska vara inne imorgon så jag är ute i god tid med :)

Dock är jag inte ute i god tid när det kommer till mitt pm om globalisering nedifrån. Vad ska jag skriva om? Har 1,5 dygn på mig... Och först måste ångesten över b-uppsatsen släppa. Det var riktigt svårt att skicka i väg den. Jag tror det beror mest på att jag lagt ner så mycket tid på den och jag skulle bli jättebesviken om folk tyckte den var värdelös.

Mors dag idag. Har inte hunnit lämna lägenheten förutom för att införskaffa mat. Skönt att det finns telefoner.

Jag hann gå ut en sväng i går. Efter jag hade pluggat hela dagen. Och idag när jag vaknade var jag helt mörbultad. Inte för att det gick vilt till igår (det var faktiskt ganska lugnt) utan för att jag stressat så det sista. Alla muskler i ryggen och nacken hade dragit ihop sig och huvudet pulserade. Jag la mig på rygg och jag kände hur smärtan strålade runt i ryggen. Tur att det finns värktabletter.

Jag buggade sönder en nagel igår. Den gick av lång ner och eftersom jag inte hade någon nagelsax eller fil med mig så fick jag gå med den halvlös. Vilket resulterade i att den gick av ännu mer och ännu längre ner. Så när jag kom hem var det bara att klippa av det som gick utan att det gjorde för ont och sätta på ett plåster. Antar att jag kommer få gå med plåster ett tag för nageln är av och givetvis fastnar den överallt och det gör jätteont!
Ja, det är synd om mig. Det blödde faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Anna

grattis till färdig o ivägskickad b-upsats!!
jag är upptagen tisdag o fredag vad jag vet, möjligen lite på onsdag...men en fika ska väl hinnas med!
kram!

2007-05-27 @ 21:30:36
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0