Måndags humör för datorn

Datorn är mer seg idag än vad jag är! Det säger inte lite det... Men sen blev jag väckt med glada nyheter, det har blivit sålt en del av mina smycken. När det händer så känner jag att inspirationen börjar flöda i mig och jag vill genast sätta mig och göra mer. Men tyvärr har jag massa annat att göra under dagen. Men jag tror att jag måste skriva en lista över alla beställningsjobb så jag inte glömmer bort vad jag ska göra.

Men nu ska jag sätta igång. Har kollat min mail och sett att det inte är möte förrän imorn. Då kan jag lugnt dricka te ikväll.
Min kropp vill träna. Jag borde plugga. Jag vill slappa.

Kommentarer
Postat av: Anna

jag spanade in dig från topp till tå snygging.
puss!

2007-05-07 @ 12:10:34
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0