Man ska inte ta ut något i förskott...

Men jag är glad ändå. Fick ett samtal om ev jobb idag. Precis vad jag behöver. För tillfället ialle fall. Så istället för att blogga imorse satt jag och berättade om hur bäst jag är.

Vädret är piss. Jag saknar bilen. Jag är inne van vid att inte ha den alls. Brukar ju vara jag som har den annars och nu ser jag den knappt. Istället cyklar jag i detta duggiga väder. Jag vet inte vad man kan kalla det förutom duggigt. Det är inte riktigt regn utan det ligger i luften och när man cyklat en bit ser man inget för glasögonen är fulla med små droppar.

Suttit vakt nu i två timmar och samtidigt läst tre b-uppsatser. Dags att börja opponera sig så det får väl vara min kvällsuppgift.

Snart är skolan klar!

Problemet är bara att jag lovat att göra både det ena och det andra när jag får tid så jag kan nog inte räkna med ett överflöd av tid bara för att skolan är slut.

Negativt är att när skolan vär är slut och man åter har tid att följa alla serier så är det sommaruppehåll och det visas bara gamla repriser på tv.

Men det blir kanske bättre väder snart. Och ett jobb vore ju inte fel.

Fick äntligen klart en beställning på två halsband som har legat i flera veckor igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0