Kall och trött men ändå glad

Jag har nu valt ut vad jag ska skriva om, Amnesty, Kooperativ utan gränser samt Världsbutikerna för Rättvis handel. Dessutom har jag skrivit 2,5 sidor idag. Stolt! Med källförteckning så är det nästan 3 :)

Men nu ska jag ge upp för dagen och fortsätta imorgon. Dessutom har jag hunnit damma halva vardagsrummet, jag orkade inte hela för min allergi är inte rolig, samt varit och tränat. Riktigt effektiv. Tråkigt var bara att mitt dammäventyr gav mig astma under träningen. Som tur är så har jag alltid med min medicin så två doser senare var jag uppe på bandet.

Jag ser fram emot morgondagen. Sötaste Leena kommer förbi och vi ska träffas lite. Hoppas bara att det blir lite längre denna gången så vi hinner prata med och inte bara kramas för att det var alldeles för längesen vi träffades.

Inga smycken gjorda idag, men med tanke på att detta arbetet ska in så snart som möjligt så får det vänta lite.

Nu ser jag fram emot att krypa ner i den varma sängen och vakna till en underbar dag imorgon. Hoppas jag är lika positiv då! Fast jag tror inte att jag kommer gå upp och ställa mig på vågen det första jag gör imorgon eftersom jag gjorde det idag. Det var en sån skön känsla när jag såg att jag hade gått ner ytterligare ett kilo. Sen när jag träffade på en tjej som sa att jag verkligen hade gått ner sen hon såg mig sist så var lyckan gjord.
Fast allt handlar inte om vikten. Jag är lycklig för att jag kommer någonstans med skolan med. Och för att sötaste Leena kommer. Att bilen är på verkstad tills på fredag bekommer mig inte alls idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0