Inget lyckorus idag

Idag är jag inte alls lika lycklig som jag var igår. Fastän jag skickat in uppgiften och fått lite pengar. Jag hade ju hoppats på att det skulle hålla i sig. Men idag är varit en ganska grå dag, både ute och i sinnet.

Jag har varit på Lindex och tröstshoppat. Eftersom jag fortfarande har förbud mot att köpa kläder så är det andra hyllor som gäller. Idag satsade jag på sommarfräschlyx. Jag köpte en Nivea Day creme Pure Energy och Nivea Cleansing gel till ansiktet samt Nivea Summer beauty med ljusare färg till mina vita ben samt en blå Venus rakhyvel som förhoppningsvis ska vara lite bättre till mina ben än engångshyvlar. Dessutom passade jag på att köpa två stycken likadana scarfar som jag tyckte var väldigt fina och dessutom var på halva priset samt köp två betala för en.

Jag testade att göra en före- och en efterbild på mig själv med ca en månads mellanrum. Tyvärr tycker jag inte att det är någon skillnad förutom att jag är brunare nu. Det är ju så skönt att sitta och hänga på balkongen när det är fint väder.
image79

Kommentarer
Postat av: Anna

du har mycket renare ansikte, smalare ansikte , mindre överarmar och mycket mer markerad midja ju!!

puss!

2007-05-11 @ 19:52:00
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0