Grönt är skönt...

image81

Ett smyckesset jag gjorde i förrgår bestående av ett halsband, örhängen och armband. Jag tyckte det kändes lite somrigt.

Annars så går tiden åt till att plugga och sova. Jag är fortfarande trött men det börjar bli bättre. Tror verkligen att det är allergin som gjort mig så här dålig för om man tänker tillbaka på förr i tiden då jag gick i mellanstadiethelvägrade jag ligga och ta ögondroppar och nässpray bara för att få vara ute. Detta resulterade i att jag mådde dåligt och låg inne och sov hela dagarna istället. Man blir väldigt trött av allergiska reaktioner.

Fruktansvärt hungrig idag. Kan jag fått mask i magen? Jag vill ju verkligen inte äta en massa och gå upp i vikt.... Fast... mask i magen låter inget vidare... Min diet i Stockholm bestående av fryspizza, natthamburgare och potatissallad har fått mig att gå upp två kilo. Och så kommer man hem och ska ta nya tag och är bara hungrig. Tog en glass på stan förut med Johanna. Inte bra, men gott.

Jag har inte skrivit en enda rad på min uppsats idag men dock fått handledningssvar från läraren. Positivt. Inte mycket att klaga på. Skönt! Men om jag får klaga så borde jag skrivit några rader mer sen i onsdags...

Jaja, tillbaka till soffan och mina böcker. Läsa, läsa.

Kommentarer
Postat av: sara

vad fina örhängena blev! så härligt våriga!

2007-05-27 @ 21:51:48
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0