En ganska tråkig dag

Fruktansvärt tråkigt väder idag. Ena stunden så kan solen titta fram, andra så öser regnet ner.

Jag har pluggat och sovit, snart ska jag på möte med Miljöpartiet de Gröna och diskutera. Vad vet jag inte riktigt, får väl se när jag kommit dit. Funderar på att ta en sväng förbi Willys på vägen och handla lite mat. Jag försöker handla på mig men det går inte så bra. Försökt köpa på mig olika dietbars men alla som jag vill ha verkar inte kunna finnas i samma affär...

Johanna har varit här med sin pappa och hämtat en hylla. Skönt att bli av med den. Den har stått där nu i två månader eller något och är ständigt ivägen.

Dags att göra sig iordning, som tur är så är det inte så jättenoga med tider när man ska på dessa möten. Jag är nog en av få miljöpartister som alltid är i tid. Tyvärr så brukar man få stå utanför och vänta på nyckeln då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0