En dag i Tidaholm

Igår slängde jag ner min keyboard i en stor sopsäck och vandrade bort till fransyskan som bjöd på mat och lite vin. Trevligt sällskap, god mat och gott vin. Det krävs inte mycket för att man ska trivas med livet. Dock får det inte bli för mycket vin. Som tur var så blev det bara tre glas eftersom jag fick gå upp jättetidigt idag!

Kom till Tidaholm före 8. Åkte ut till svärfar eftersom jag visste att de går upp med tuppen. Kaffe och skvaller.

Ledsen över att Anna inte mådde bra... Men jag slutar snart skolan och får jag inget jobb med en gång så kommer jag ha en del tid över framöver....

Sen tog jag en sväng till sötaste farmor. Det var såååå längesen! Även där blev det kaffe och efter en diskussion om huruvida Lindex skulle kunna ha några kläder som passar henne eller inte så åkte vi fram och kollade. Och visst hittade hon en del. Träffade Grodan med med mamma H och vi gick allesammans och fikade på konsumfiket. Att man kan ha så mycket energi!
Sen fick jag se lägenheten farmor ska flytta till i helgen. Nice! Älskade fondtapeten!!!

En sväng förbi Kontorsboden för att titta in pärlsortimentet. Inte så stort, men det var ju lika bra att passa på att köpa.

Jag åkte till mamma H för att inspektera de nya katterna men hamnade först en sväng hos nya grannen för att kolla på hennes lägenhet. Bestämde att det blir en kaffe nästa vecka när hon kommit i ordning och pojkvännens tenta är avklarad.

Sen träffade jag de båda katterna. Tur att de hade charm..................

Nu har jag skrivit lite inlägg och är snart klar med kursen! Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0